måndag 27 september 2010

Inte avslöja...

Tror att jag håller på att bli knäpp. Börjar längta efter en hund. Vi har bestämt att vi inte ska ha nån mer. Man blir bunden. Kopplad. Men ååååh vad jag saknar en varm hundkropp som gör mig sällskap i soffan och skogen. Hoppas inte jag försäger mig så ungarna hör det. Vi har förresten inte råd. Inte tid heller. Eller lust. tror jag.

Förresten, nån som sett mina nycklar? Skulle gå hem och förbereda mat åt gubben som är och klipper sig. Går ju inte. Nycklarna är borta. Letar i minnet men där är de i alla fall inte!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

  1. Dessa nycklar som alltid försvinner. Visste du förresten att man inte kan köra bil med nycklarna till verkstaden?? JAG provade det idag! Irriterande, bara att gå in och leta reda på rätt nycklar. PS. Det är måndag så jag är inte förvånad DS.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!