onsdag 29 september 2010

Jag är multimiljonär

... och jag skulle vilja köpa 17 bilar NU. På stört. Men  eftersom ni inte verkar intresserade av att ödsla lite försäljarknep och tid på en kvinna i sina bästa år, iklädd snickarbrallor och oljig tröja, så går jag väl över gatan till värsta konkurrenten. Bye-bye!

Just så skulle jag vilja säga till de icke-serviceinställda människorna vi råkade ut för idag när vi kikade in på bilaffären som numera är Geelyfull. Där skulle de få sitta med sina långa näsor och aldrig någonsin kunna glömma vad de missade. Hah!

Nu har jag inte ens pengar till en liten minileksaksbil - har precis betalat månadsskörden - så det är inte troligt att det händer, men tänk er känslan!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

  1. Vi har precis köpt bil och jag kan säga att vi ratade 2 ställen för att jag blev sur på försäljaren. De har provision så de borde vara lite mer intresserade av sina kunder tycker man

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit en härlig känsla. Finns många tillfällen när man skulle vilja ha lite mer respekt, även om man inte har guld eller platinakort ...

    SvaraRadera
  3. Jamen, visst är det så? Varför är vissa människor så här? Är inte alla lika mycket värda? Det som är mest underligt är att de får ha jobbet kvar...

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!