torsdag 14 oktober 2010

I väntan på storverk

Om nån skulle sakna inlägg eller kommentarer från mitt håll så beror det för tillfället på att jag ägnar varje ledig stund efter jobbet (tills det mörknar) åt att bygga på Skrivarlyan. Maken envisas fortfarande med att kalla den nåt annat men i mitt sinne så ser jag redan för mig hur det ska se ut. Och vilka storverk jag ska åstadkomma.
Herkules Jonsson och jag, liksom.















"Överliggande kramaxel, kalasväv och bubbla förknasare.”


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

  1. Åh Herkules Jonssons storverkt... den var ju så bra

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, nostalgi jue :D
    Hoppas skrivarlyan blir bra :D

    SvaraRadera
  3. Låter underbart!
    Jag har hittat ett gammalt bord i garaget med värsta läckra smidesben som jag ska måla om och ta upp till vårt lilla rum som ska bli MITT skrivarrum. Ack, ja.

    SvaraRadera
  4. Visst var Herkules speciell, nostalgi på hög nivå när jag känner efter.
    Nilla, det låter som en bra start på ditt skrivarrum!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!