söndag 10 oktober 2010

Jag tar mark

Vet inte varför det tagit mig sån tid att hitta Mark. Levengood, alltså. Han är ju bara helt, alldeles, underbar.
Läste en bok av honom för ett tag sen och idag hörde jag honom på radion. Vilken härlig humor han har.
Jag blir så glad av att höra hans små tankenötter.

Alla borde nog ha en egen Mark. Om jag inte vore gift så skulle jag göra allt för att få vara i hans närhet. Inte för att han är min typ av man. Bara för glädjens skull.

I fortsättningen ska jag tänka på honom när jag känner mig deppig och nere.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Okej, jag har inte direkt upptäckt honom så. Men trevlig verkar han ju.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte det heller förrän nu och det är bara ren glädje i hans undefundigheter. Åtminstone riktar jag in mig på det :-)

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!