onsdag 20 oktober 2010

Näääää, vem är det....!?!

Alltså, nu är det precis lika rörigt på skrivbordet som i min hjärna. Vem är det som ställer till det egentligen?
Jag som ska vara väl förberedd imorgon när Nya Fina Revisorn kommer. Alla papper iordning, rent och snyggt. Hur ska det här gå???

Tror jag förpassar allt till låddan - vågar inte ta runda arkivet, som för övrigt är fyrkantigt hos mig - och går hem och skriver en roman istället. Eller en lysande novell som jag kan skicka in till nån tävling. Eller så blir det som vanligt; matlagning och en och annan spik.

Fast jag hörde viskas om bygguppehåll ikväll, maken börjar bli småtrött i kroppen, så kanske...

1 kommentar:

  1. Jag städade på mitt skrivbord igår. Inte för att det var stökigt *harkel host* eller att revisorn skulle komma utan för att högarna hamnat i oordning...typ ;D

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!