fredag 1 oktober 2010

Påbörjat skaplig värk

Snart kan vi basta




















Nu skulle jag kunna skriva ett intelligent och roligt inlägg (jag kan faktiskt det ibland) men jag är så trött och leabröten efter att ha påbörjat krypinet så jag struntar i det.

När vi gick in så var det betydligt mer grävt än så här och flera plintar är på plats. Gubben och jag är ensamma ikväll, alla barnen är ute på galej. Vad hittar man på då?

Man jobbar sig trött, masar sig in och lagar enklast möjliga måltid. Tvingar sig in i duschen och sätter sig vid varsin dator. Fast det är inte förrän man kommit ut ur duschen, åtgången på datorer blir alldeles för hög annars. Där blir man sen sittande tills man samlat kraft till att hjälpa varandra upp ur soffan. Så tror jag det blir. Har inte samlat tillräckligt än.

Ha en skön kväll så hörs vi nog imorgon. Om jag får hjälp upp. Fast får jag inte det sitter jag ju kvar och då hörs vi alldeles säkert!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där... Passa på och gör lite annat oxå när ni är barnfria

    SvaraRadera
  2. vill också ha träningsvärk!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!