lördag 30 oktober 2010

Styrkan i en smak

Jag vill egentligen bara ett.
Se framåt. Ta steget. Bryta.
Din smak håller mig kvar.
Blandningen av sött och beskt.
Dina ord som värmer och värker.
Det salta på din kropp.
Den svettiga, nakna.

När jag lyfter foten för att gå är den där.
Den starka smaken av det som är du.
Det vattnas i mun och ögon.
Din hand håller mig kvar.
Värmen och åtrån skickar osynliga signaler.
Mellan oss vibrerar de.
Vill ha men får inte. Ska inte.

Jag är en mästare på att hitta hit.
Finna skäl och ursäkter för att ha dig en stund.
Få njuta av signalerna och dina händer.
Det du ger mig. Det du tar.
Styrkan i min längtan är större än mitt motstånd.
Foten stannar i sitt steg. Vänder om.
Bara en gång till.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

9 kommentarer:

  1. Du är en baddare på att få ner orden på pränt!
    Tack och kram!

    SvaraRadera
  2. Härlig text som suveränt beskriver beroendet. Slut orden bara en gång till är hela lasten. BRA!

    SvaraRadera
  3. Vackert och bra att på ett naturligt sätt få in tre av pufforden :). Finns det något större än längtan efter kärlek.

    SvaraRadera
  4. Tycker om! Extra mycket "sött och beskt, värmer och värker.."

    SvaraRadera
  5. Bra bra bra känner igen mig på mycket där.
    Ja tycker verkligen om :)
    Fastnade inte riktigt i första stycket men sen var det hur bra som helst.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!