fredag 28 januari 2011

Och på jobbet går det också bra

Vet ni, jag saknar er. Saknar att kommunicera med er. Att försöka förmedla nåt. Till mig och till andra. Men vet ni? Jag kan inte just nu. Det är annat som händer. Positiva saker som ger minus på tidskontot.

Idag har jag blivit uppvaktad av min goa familj, alldeles lagom, faktiskt. Det är inte som när man var liten och det kändes i hela kroppen att det var min dag. Bara min. De flaggade överallt. För mig. Eller kanske var det för att kungen har namnsdag? Skit samma.

Jag tajmade in dagen med att lösa vårt nätverksproblem. Bästa presenten till mig själv. Nu kan alla surfa utan att slåss om en liten plastbit. Och på jobbet går det också bra, som sagt. Full rulle. Bara jag tar mina djupa andetag så går det över förväntan. Jag klarar stresstopparna. Och njuter. Kanske är det vår tur nu?

Ha det bra allihop, jag kommer tillbaka till er :-) Är bara lite på annan "ort" ett tag.

3 kommentarer:

  1. Det är ok!
    Kramar // Gafflan

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ok, vi finns ju här. Fast jag har saknat :) Skönt att du har det bra. Er tur nu, det håller jag tummarna för! Kram!

    SvaraRadera
  3. Och vi saknar dig.
    Men jag är glad att du är glad och har det bra.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här och läst vad jag skrivit? Vad kul, gör gärna det!